Algemeen Bestuurslid

Activiteiten en Vereniging
Ruud van Oirschot

Over Ruud van Oirschot

Ruud (Reusel, 1989) is woonachtig in Betondorp en als algemeen bestuurslid Activiteiten en Vereniging houdt hij zich bezig met het organiseren van activiteiten voor de PvdA in Amsterdam en met het enthousiasmeren en activeren van (nieuwe) leden. Hij heeft veel ervaring in het organiseren van festivals, creëren van campagnes en het enthousiasmeren van bezoekers aan evenementen. Met name de campagnes Breda trekt aan de bel! en Nietstekoop.nl zijn projecten waar hij enorm trots op is.

“Met Breda trekt aan de bel! vroegen we op een creatieve manier aandacht voor veilig uitgaan en gericht op het herkennen van racisme, homofobie en ongewenst gedrag. Op een positieve manier vroegen we aandacht voor dit onderwerp, zodat mensen ook bij elkaar aan de bel leren trekken als ze het mis zien gaan. Ik kijk er erg naar uit om in Amsterdam op een creatieve manier activiteiten te organiseren die aansluiten bij onze vereniging. Zodat we samen werken aan een sociale stad, waarin iedereen zichzelf kan zijn en het gevoel heeft erbij te horen.”