De mooiste stad op aarde: Amsterdam door de ogen van Marjolein Moorman

Door Marjolein Moorman op 8 maart 2018

Al twintig jaar woont Marjolein Moorman in Amsterdam, maar de liefde voor de stad is absoluut niet minder geworden. Ze is trots op de sociaaldemocratische traditie van de stad: Schaefer, Wibaut en Van der Laan gaven het goede voorbeeld. Maar de stad staat onder druk en dreigt in handen te vallen van het grote geld. Het wordt er duurder, drukker en viezer. Daarom gaat Marjolein, ondanks dat ze al acht jaar raadslid is, door met haar strijd voor Amsterdam. Check haar mini-docu hier:

Vergeet ‘m niet te liken en te delen!

Marjolein Moorman

Wethouder Marjolein Moorman heeft de¬†portefeuilles Onderwijs, Armoede en Schuldhulpverlening. Hiervoor was ze fractievoorzitter en Universitair Hoofddocent Communicatiewetenschap aan de Universiteit van Amsterdam. Marjolein heeft Communicatiewetenschappen gestudeerd en is gepromoveerd. Kijk ook eens op www.marjoleinmoorman.nl “Amsterdam is voor mij de mooiste stad op aarde. Een thuis voor 800.000 Amsterdammers. Ik wil dat in Amsterdam iedereen de

Meer over Marjolein Moorman