Door Dennis Boutkan op 22 december 2014

Dennis Boutkan in enquêtecommissie

Dennis Boutkan zal namens PvdA Amsterdam plaatsnemen in de enquetecommissie die onderzoek zal gaan doen naar de organisatie van verschillende diensten van de gemeente. Afgelopen week werd door de gehele gemeenteraad besloten tot het starten van deze enquete.

Naast Dennis Boutkan zal de commissie bestaan uit de raadsleden Marijke Shahsavari (CDA en voorzitter), Zeeger Ernsting (GroenLinks), Joris van Osselaer (D66) en Marianne Poot (VVD). Tijdens de periode van het onderzoek zal Boutkan zijn woordvoerdersportefeuilles tijdelijk overdragen aan collega-fractieleden.

De enquête werd geïnitieerd door het CDA en Partij voor de Dieren. Fractievoorzitters Marijke Shahsavari en Johnas van Lammeren legden eerder hun beweegreden hiervoor uit in een interview met het Parool.

Dennis Boutkan

Dennis Boutkan is lid van de gemeenteraadsfractie van de PvdA Amsterdam. Dat combineert hij met zijn werk als arbeidspsycholoog bij zijn eigen bedrijf Upstream Consulting, waarmee hij zowel in de publieke, als private sector werkzaam is. Daarnaast is hij maatschappelijk zeer actief. Zo was hij tussen 2006 en 2012 voorzitter van het COC Amsterdam. Dennis is woordvoerder

Meer over Dennis Boutkan