3 maart 2006

Wim Kok bij laatste campagneoffensief

Zaterdag 4 maart gaf oud-minister president en oud-PvdA leider Wim Kok in aanwezigheid van Lodewijk Asscher het startschot voor het laatste campagneoffensief van de PvdA in Amsterdam. Hij deed dit in de Coffee Club, Jan de Jongkade 82 (Plein 40-45, óp het water) waar om 9.30 uur de PvdA- kandidaten, kamerleden en vrijwilligers aanschoven voor een campagneontbijt. Daarna trekken ze de stad in voor de grootste campagnedag in de Amsterdamse geschiedenis.

Na het ontbijt zal een slinger van prominente PvdA’ers de stadsdelen Geuzenveld-Slotermeer, Osdorp, Centrum, Zeeburg, Oost-Watergraafsmeer, Zuid-Oost en Noord bezoeken. Wouter Bos komt om 16.00 uur naar Zuid-Oost op het Anton de Komplein samen met Lodewijk Asscher en Ahmed Aboutaleb. Hij presenteert daar het pamflet Sterk en Sociaal, waarin de PvdA haar ideeën over werk uiteen zet.

Om 17.15 uur bezoeken Wouter Bos, Lodewijk Asscher en Ahmed Aboutaleb het Skatepark in Amsterdam-Noord waar ze in gesprek zullen gaan met jongeren.

De zaterdag wordt afgesloten met een spetterend feest in mediacafé De Plantage, waar partijvoorzitter Michiel van Hulten om 21.00 uur alle kandidaten en vrijwilligers een hart onder de riem zal steken voor de laatste drukke campagnedagen die nog komen gaan.

Meer informatie over:
 het campagneontbijt met Wim Kok: Martijn de Greve, 06-24460020
 de slinger van prominente PvdA’ers en het bezoek van Wouter Bos: Angela de Jong, 070-3182696
 de jongerenmanifestatie op het Skatepark in Amsterdam Noord: Paul Vonk, 0622813871