12 januari 2006

In 2006 kunt u ons op drie manieren steunen

In maart zijn er verkiezingen. Een sterke PvdA maakt dan het verschil. Uw steun is voor de PvdA onmisbaar.

U kunt ons op drie manieren steunen:

• Financieel
Een verkiezingscampagne kost veel geld. Daarom vragen wij nuuw steun. Elk bedrag is welkom. Dus draagt u de PvdA een warm hart toe, stort dan een bedrag op rekening PvdA campagne 2006. Postbankgiro 4251868 te Amsterdam. We zijn blij met elke bijdrage.

• Als vrijwilliger
Wil je iets doen voor de partij. Flyeren, canvassen of het organiseren van evenementen, neem dan contact op met Levina de Raat ([email protected]). Telefoon: 020-5523477

• Moreel.
U kunt ons moreel steunen door bijvoorbeeld met ons mee te denken. Wat kunnen we volgens u het beste doen om de verkiezingen te winnen? Mail naar [email protected]. U kunt ook de lijsttrekker direct aanspreken. Mail hem op [email protected].

Ook hebben we e-mailadressen nodig van mensen die weliswaar geen PvdA-lid zijn, maar wel geïnteresseerd zijn in de partij. Ook aan deze mensen willen we onze boodschap vertellen. In uw adresboek staan ongetwijfeld mensen die best kennis willen maken met de PvdA. Stuur ons die adressen. Het spreekt vanzelf dat we er voorzichtig mee omspringen. Hoe meer mensen we met onze boodschap kunnen bereiken hoe beter.

Met uw stem én uw steun wint de PvdA in Amsterdam de komende verkiezingen.