7 maart 2006

Het woord is aan u!

Vandaag kiest u de nieuwe deelraad. Kiest u voor voor de jeugd, werk, zorg, leefbare buurten en vooral voor een stabiel bestuur? Dan kiest u voor de PvdA. Laten we de leus van Wouter Bos (inwoner van Noord) maar eens terugbrengen naar het stadsdeel: Dit stadsdeel kan zoveel beter!

De PvdA is klaar om te besturen. We hebben geleerd van vier jaar geleden en we willen samen met u een geweldig stadsdeel opbouwen, waar jongeren niet uit de boot vallen, maar werk krijgen. Rob Post zet alles in het werk om 1000 jongeren aan het werk te helpen. Met landelijke hulp (met een kabinet onder leiding van Wouter Bos) kunnen we hopelijk zonder voedselbanken. Zolang het nodig is zullen we voedselbanken financieel steunen. Maar het is een schande dat het nodig is.

Noord ontwikkelt zich en daar willen we mee doorgaan. Afgelopen periode hebben partijen veel onrust in de deelraad veroorzaakt en daarmee het bestuur instabiel gemaakt en noord op achterstand gezet. Rob post heeft het afgelopen jaar weer een stabiel bestuur neergezet. Daardoor trekt de werkgelegenheid in Noord aan, is de veiligheid verbeterd en de leefbaarheid bevorderd. Stem dus PvdA voor een goed bestuur van Noord.