9 februari 2006

Campagnevoeren… Hoe gaat dat?

De Campagne is op stoom, dat zult u inmiddels wel gemerkt hebben. Overal worden activiteiten georganiseerd, enquêtes gehouden en flyers uitgedeeld. U kunt onze agenda raadplegen om te zien waar we zijn de komende tijd. Ook zijn er diverse voorlichtingsdagen over de verkiezingen in diverse talen. Om te laten zien dat campagnevoeren eigenlijk een ontzettend leuke bezigheid is, zijn we de campagneweblog begonnen. Hier staan verhalen die anderen moet overhalen om ook de straat op te gaan.

Laten we er een paar activiteiten uitpikken die de komende week spelen:

• Zaterdag 11 februari 2006 presenteert de PvdA Oud-West op het Kwakersplein van 11.30 tot 13.30 uur een fysiek ‘woud van regels’, om uit te beelden waar veel mensen tegenaan lopen als ze iets aan hun persoonlijke financiële situatie proberen te verbeteren. Klik hier voor meer info
  • 13 februari.: PvdA Westerpark op bezoek bij ouderen, vrijwilligers en mensen in de ouderenzorg. Klik hier voor meer info
  • 16 februari: JS kroegentocht
  • 18 februari: Bruisend west: hoe krijgen we meer mensen naar de stembus
  • Campagne met als thema “kinderen eerst” in Zeeburg

Wilt u zelf ook iets doen, dan kunt u zich aanmelden bij onze campagnecoördinator Levina de Raat (mail haar op [email protected]). Of bij een coördinator in je stadsdeel (klik hier bij wie je moet zijn)

Om mensen te enthousiasmeren, zijn we een campagneweblog begonnen. Meerdere PvdA’ers schrijven over hun ervaringen. Wat komen ze tegen? Hoe ervaren ze het flyeren? Leuke, maar vooral aanstekelijke verhalen. We hebben voor u de verhalen even op een rijtje gezet. Maar er komen nog veel meer verhalen dus houd de campagneweblog in de gaten.

februari 2006

6 feb 2006Wervelende Hannah Belliot op Osdorpplein