24 februari 2006

“buurtgerichte folders” in Zuidoost

In aanloop naar de stadsdeelraad verkiezingen gaat de PvdA Zuidoost de kiezers aan zich binden met buurtgerichte informatie. Per buurt zullen folders worden uitgedeeld, waarin de PvdA fractie haar buurtplannen voor de komende 4 jaar puntsgewijs benoemd en ook vertelt wat er in de afgelopen 4 jaar in de buurt is bereikt.

De politiek zo dicht mogelijk bij de mensen brengen, dat is wat de PvdA fractie in Amsterdam Zuidoost onder meer wil bereiken door per buurt informatie te verstrekken over wat er is bereikt en wat de plannen voor de komende 4 jaar zijn.

Gemeenschappelijk motto is daarbij, “niemand aan de kant”. Er moeten meer banen komen, zodat iedereen aan de slag kan, ook als het moet met behoud van uitkering met een toeslag erboven. Dit wil de PvdA zuidoost bereiken door participatiebanen te creëren. Hiermee wil de PvdA Zuidoost ook de overlast bestrijden die sommige hangjongeren in bepaalde buurten veroorzaken.

Ook is de PvdA er van overtuigd dat de stedelijke vernieuwing een groot succes is en dat dit zal leiden tot opwaardering van de bestaande woningen, ook in wijken zoals Gouden leeuw, Geerdinkhof en Groenhoven.

Veiligheid, parkeren, sport, huisvuil zijn onder meer onderwerpen die in de buurgerichte informatiefolders aan de orde komen.

De buurtgerichte folders zullen in de laatste week van de campagne in de buurten worden verspreid.

Nadere informatie:
www.amsterdam.pvda.nl/zuidoost
Naam: Harry verzijl

Klik hieronder voor de folder