15 februari 2006

Bezoek aan ouderencentra in de buurt: Met hart voor ouderen

Maandag 13 februari hebben ruim 20 PvdA’ers een bezoek gebracht aan ouderen, vrijwilligers en werkers in de ouderenzorg. Onder de 20 PvdA’ers bevonden zich Gerdi Verbeet (Tweede Kamerlid PvdA), Manon van der Garde (raadslid Amsterdam Centrale Stad), Martin Verbeet (Lijsttrekker PvdA Oost/Watergraafsmeer), diverse kandidaat raadsleden voor Oost/Watergraafsmeer, en andere leden van de PvdA.

De dag startte om 9 uur bij de Thuiszorg, met een aantal medewerkers van de Thuiszorg is meegelopen. Vervolgens werd een bezoek gebracht aan het Kastanjehof, het Willem Dreeshuis en de Open Hof. In de Open Hof werd een honderd jarige bewoonster extra in het zonnetje gezet.

Rond 14.00 uur werd het boekje ‘Met hart voor ouderen’ door Gerdi Verbeet aangeboden aan Martin Verbeet in de Gooijer. Dit boekje is speciaal voor ouderen geschreven. In dit boekje laat de PvdA met tien feiten zien dat het kabinet Balkenende ouderen in de kou laat staan en worden 10 redenen genoemd waaruit blijkt dat de PvdA hart heeft voor ouderen. Klik voor volledige tekst boekje ’Hart voor ouderen’ hier.

• Zie voor een uitgebreid verslag en foto’s van de bijeenkomst de website van de PvdA OOst/Watergraafsmeer: klik hier