Door op 27 september 2012

BAR: Werkbezoek Hilversum Mediastad

De BAR (Bestuurskring Amsterdamse Regio) organiseert op 12 oktober, vanaf één uur een werkbezoek aan Hilversum Mediastad.

Hilversum is onze hoofdstad voor radio en televisie. De recente verkiezingscampagne heeft opnieuw laten zien hoe belangrijk die voor ons zijn (hulde, Diederik!). Veel van het werk wordt gedaan op het Mediapark, het bedrijventerrein voor de sector in een lommerrijke omgeving. We kijken rond en praten met tal van mensen; partijgenoten en anderen. We maken ook een rondrit met een treintje en zien een compilatie van onze geschiedenis in televisiefragmenten. Bij het eten verteld Kamerlid Jacques Monasch ons hoe het er voor staat met de formatie (die dan vast nog niet klaar is).

Olv. Peter Hermans. Met Pieter Broertjes, Jan Rensen, Henk Bout, Rob Rademakers, Jaco Kirchjunger, Jacco Zwerver, Niels Kranenburg, Kees Verhoef, Hans Haselager. Jacques Monasch vertelt over de formatie.