3 december 2019

Draag bij aan ons nieuwe campagnepand!

Voor zeker de komende twee jaar heeft de PvdA Amsterdam een eigen, prachtig campagnepand! Hemelsbreed ligt het bijna in het midden van de stad en vlakbij – niet onbelangrijk – een metrostration. We zijn er heel blij mee. Jij ook? Help ons mooie dingen doen, draag je Rode Steentje bij!

Draag je Rode Steentje bij aan ons pand!

• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Gelegen aan de Van Musschenbroekstraat 3 ligt ons nieuwe partijkantoor annex evenementen- en activiteitenpand op een punt waar Oost, Centrum en Zuid elkaar ontmoeten. Zo’n prachtige ruimte moet je als politieke vereniging natuurlijk maximaal uitnutten.

Wat gaan we er doen?
Vanzelfsprekend wordt het ’t pand van waaruit we onze stedelijke campagne gaan leiden en organiseren voor de komende Tweede Kamerverkiezingen (op de rol voor 2021) en de gemeenteraadsverkiezingen van 2022.

Het pand is zo’n 70 vierkante meter groot. Het heeft één grote, centrale kantoorruimte van 40 vierkante meter en nog twee bijkantoortjes en een keukentje. Oftewel: een perfecte uitvalsbasis voor de allerbeste campagnes ooit! Maar campagnevoeren is natuurlijk niet het enige dat we doen.

Als bestuur organiseren en entameren wij allerhande activiteiten en evenementen, zoals het Entréetraject en de nieuwe Hart voor Amsterdam-leergang. Daarnaast zijn er diverse soorten vergaderingen en ontmoetingen. En natuurlijk, het pand is van ons allemaal, als Amsterdamse PvdA-leden, dus we verwelkomen graag afdelingen en de clubs, groepen en andere gremia die onze vereniging zo verrijken.

Daar bovenop hebben onze Amsterdamse Europarlementariër Paul Tang en stafmedewerkers van het landelijk partijbureau aangegeven bij tijd en wijle gebruik te willen maken van het pand. Zoals gezegd: we gaan het maximaal uitnutten.

Draag je steentje bij!
Het spreekt vanzelf: een pand huren in Amsterdam is niet goedkoop. Ja, de algemene ledenvergadering van 21 november heeft het besluit van het bestuur goedgekeurd en ja, uit ons ledenpanel-onderzoek bleek dat er onder velen van jullie, PvdA-leden, animo is te willen helpen de huur en bijkomende kosten te betalen.

Daarom vragen we je nu: verdien je eigen Rode Steentje door bij te dragen aan ons partijkantoor en doneer. Naast een structurele maandelijkse bijdrage leveren via het formulier hierboven, kun je ook eenmalig 100 euro overmaken. Klik daarvoor op onderstaande button!

Zelf een bedrag overmaken? Dat kan naar: Het rekeningnummer is: NL49 RABO 0140 1811 48 Ter attentie van: AFD. AMSTERDAM STADSREGIO Waanzinnig bedankt!