20 oktober 2017

Amel Namane van afdelingsbestuur naar fractiebureau

Bestuurslid Amel Namane werkt per oktober 2017 voor het fractiebureau van de PvdA. Ze heeft haar rol als lid van het afdelingsbestuur van PvdA Amsterdam neergelegd.

Amel Namane verhuist naar fractiebureau

Amel Namane

Amel was bestuurslid sinds november 2015, eerder was ze actief in de gemeenteraadsverkiezingen van 2014. Tijdens de algemene ledenvergadering eind oktober staan we kort stil bij de overstap van Amel. Van een afscheid is natuurlijk geen sprake, want ze blijft nauw(er) betrokken bij de partij!

Amel Namane (27) is geboren Amsterdamse, studeert Culturele Antropologie & Ontwikkelingssociologie in Leiden en volgde daar een minor Politicologie. Ze was actief in de campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen in 2014.

Amel was van november 2015 tot oktober 2017 lid van het afdelingsbestuur van de PvdA Amsterdam.