20 september 2015

Zet je in voor een vluchteling

Op 28 september vindt in Pakhuis de Zwijger de avond ‘Zet je in voor een vluchteling’ plaats. Het doel is om vrijwilligers te koppelen aan de verschillende initiatieven die er inmiddels zijn om vluchtelingen te helpen.

‘Zet je in voor een vluchteling’ wordt georganiseerd door een aantal Amsterdamse PvdA-leden en Pakhuis de Zwijger maakt deze avond mede mogelijk.

Titel: Zet je in voor een vluchteling!
Datum & tijd: maandag 28 september 19:00 – 21.30u
Plaats: Pakhuis de Zwijger, Piet Hein Kade 179 Amsterdam

De beelden van gezinnen die hun leven wagen op zoek naar een veilige plek zijn confronterend en staan velen van ons op het netvlies gebrand. Veel leden van de Amsterdamse PvdA willen iets doen, iets concreets bijdragen. Wil jij ook iets doen, maar weet je niet wat? Op maandag 28 september ontmoet je organisaties en initiatieven die hard op zoek zijn naar vrijwilligers. Je hoort concreet wat jij kunt doen en je kunt meteen in gesprek met organisaties en initiatieven waar je je voor kunt inzetten. De avond staat open voor iedereen, dus neem vooral ook familie of vrienden mee die ook iets willen doen. Alle hulp is welkom!

Tot nu toe weten we al zeker dat de Hulpkaravaan, Moving people, wereldhuis, Harriet Tubmanhuis, Amsterdam verwelkomt vluchtelingen en We lighten our life er zijn. En bijna iedere dag melden meer organisaties zich aan.

Via deze link kan jij je alvast aanmelden: http://goo.gl/forms/JzgXWoxjPU

Meer informatie: https://www.facebook.com/events/1490114471312364/1497371357253342/