Door op 29 november 2012

Duurzaamheidscafé: Duurzaam (ver)Bouwen

Na de geslaagde avonden over duurzaam geld en duurzaam eten, willen wij iedereen van harte uitnodigen op de alweer derde editie van het duurzaamheidscafé, op woensdag 12 december in de Amstelhoeck. Ons doel is om Amsterdammers laagdrempelig en toch inhoudelijk in gesprek te laten gaan over duurzame initiatieven in de stad.
De avond begint met korte, maar inspirerende, presentaties over duurzame projecten in Amsterdam. Daarna kan de discussie in groepjes en op zijn gemak losbarsten, onder het genot van warme thee of een koud biertje. Op het duurzaamheidscafé kan iedereen zijn of haar duurzame hart luchten. Verder kun je duurzame contacten leggen en duurzame ideeën opdoen. Deze keer over duurzaam (ver)bouwen.

Overal in Amsterdam staan panden leeg en donker weg te kwijnen, zonder duidelijke toestemming. Wat zijn de mogelijkheden? En hoe moet dit worden aangepakt? Duurzaamheid in de architectuur is een booming business, en onze sprekers hebben dan ook veel te zeggen. Onder andere gaan we horen –en praten– over bouwmaterialen, Urban Bio Logic, en duurzaam verhuren.

Gasten:
–       Annelinda van Eck (Vesteda)
–       Rob Bos (Eco-Logisch bouwmaterialenhandel)
–       Daniel Höwenkamp (Aayu Architecten)

Organisatoren: Micha Lubbers , Simone Veldema, Pascal Henneberque & Alix Dodu

Toegang is uiteraard gratis, drankjes zijn op eigen kosten. Meedenkers & medeorganisatoren zijn zeker van harte welkom. Stuur een mailtje naar micha.pvda [at] gmail.com.

Datum: 12 december
Locatie: Amstelhoeck (Stopera), Amstel 1