15 november 2006

Wouter Bos om half vijf in Amsterdam.

De laatste campagnedag en campagneavond

Het is zover. Na 2 maanden bikkelen zijn we aangekomen bij de magische datum van 22 november. Natuurlijk laten wij ons op deze verkiezingsdag ook niet onbetuigd. Kamerleden zijn door de hele stad in weer en wind aanwezig en we organiseren natuurlijk ook een aantal speciale activiteiten.

10.00-16.00 Bustour
We gaan met een dubbeldekker naar Slotervaart, Zuid-Oost en Noord. We zijn om 10 uur in Slotervaart op het Sierplein, om 12.00 in Zuid-Oost in de Amsterdamse Poort en om 12.00 in Reigersbos. De tour wordt om 15.15 in Noord afgesloten op het Mosplein.

16.30 Wouter Bos in Amsterdam
Kom allemaal om 16.30 naar Amsterdam Centraal Station! Wouter Bos houdt nog één keer een vlammende speech, waardoor iedereen die nog twijfelt zeker PvdA gaat stemmen. Hij staat vanaf 16.45 op de zeepkist en kan al onze ondersteuning gebruiken! Het zal allemaal plaatsvinden voor de AKO-boekhandel.

20.45 Verkiezingsavond in de Escape
De landelijke verkiezingsavond vindt plaats in discotheek Escape op het Rembrandtsplein. We zijn allemaal vanaf 21.00 uitgenodigd. We verzamelen om 20.45 voor de Escape. We gaan er vanuit dat we dan kunnen genieten van een enorme verkiezingszege. Kom niet te laat, want er wordt niet met toegangskaarten gewerkt, wie het eerst komt, wie het eerst maalt!