24 maart 2006

Locatie: Amstelkerk, Amstelveld 10,
Tijd: 20:00 uur

Notulen:

• Klik hier voor de notulen van de vergadering van 26 november, in de ochtend (vaststelling verkiezingsprogram)
  • Klik hier voor de notulen van de vergadering van 26 november, in de avond (vaststelling kandidatenlijst)

Op verzoek kunnen deze stukken ook worden toegezonden. Hiervoor dient u contact op te nemen met de secretaris, Rienk Stuive 0646074242

Er staan veel belangrijke zaken op de agenda. De nieuwe Penningmeester Marc Crooimans zal financiële verantwoording afleggen namens het bestuur over het afgelopen jaar. De kascontrolecommissie, bestaande uit Arco Leusink en Frank Kuipers hebben het afgelopen jaar toegezien op de financiën. Verder zal de penningmeester het activiteitenplan presenteren voor het stadsregiobestuur voor volgend jaar en zal hij daar de bijbehorende begroting bij onthullen.
De voorzitter, Onno van der Vlerk en de secretaris van de Afdeling zullen verslag doen van het afgelopen jaar.

Die avond zullen er twee vertegenwoordigers van de Stadsregio Amsterdam worden gekozen voor het Politiek Forum van de PvdA. Deze verkiezing staat los van de landelijke verkiezing van de leden van het Politiek forum die de PvdA landelijk onlangs heeft gehouden. Klik hier voor de kandidaten.

Het stadsregiobestuur zal die avond tevens de procedure toelichten die ze zal hanteren voor de verkiezing van het nieuwe stadsregiobestuur. In oktober van dit jaar is het alweer twee jaar geleden dat het huidige stadsregiobestuur aantrad. Aangezien dit bestuur voor twee jaar is gekozen, zullen er dit jaar weer verkiezingen hiervoor worden gehouden.

De vertrekkende wethouders en raadsleden zullen worden bedankt voor hun tomeloze inzet voor de partij.

En last, but not least, daar waar iedereen natuurlijk voor komt; de presentatie van het college akkoord met de bijbehorende portefeuilleverdeling. Namens het stadsregiobestuur heeft de voorzitter van de Amsterdamse afdelingen bij de onderhandelingen van een nieuw te vormen college gezeten. Als alles goed gaat, zal lijstrekker Lodewijk Asscher 13 april het college akkoord plus de portefeuilleverdeling voorleggen aan de leden.

Agenda:

1 Opening en mededelingen
2 verslag vorige vergadering
3 verslag vz/secr; financieel jaarverslag 2005 + kascontrolecommissie
4 activiteitenplan + begroting 2006
5 verkiezingen afgevaardigden PF (2)
6 procedure stadsregio bestuursverkiezing
7 afscheid oud raadsleden + wethouders