30 november 2009

Verkiezingsprogramma PvdA Amsterdam

Het definitieve verkiezingsprogramma waar de PvdA Amsterdam de gemeenteraadsverkiezingen mee ingaat is 28 november vastgesteld tijdens een ledenvergadering in het Montesori College Oost. Het programma is vanaf het begin in samenspraak met alle PvdA leden van Amsterdam samengesteld. Ook is het programma via internet voorgelegd aan de Amsterdamse bevolking. Het eindresultaat is een breed gedragen programma vol plannen voor een mooie toekomst voor Amsterdam! Download het programma hier.

Tijdens de ledenvergadering van 28 november zijn twee amendementen op de tekst van het conceptverkiezingsprogramma aangenomen. In de bijlage hieronder kunt u lezen welke amendementen zijn ingediend en welke er zijn aangenomen.

Verder besloten de leden het bestuur het mandaat te geven om verzoeken van andere partijen voor een mogelijke lijstverbinding of lijstencombinatie zelf af te handelen. Dit geldt alleen voor het stedelijk niveau. De afdelingen maken hun eigen afweging.