17 september 2008

PvdA werkt aan een goede buur(t)

Gewoontegetrouw gaat de PvdA rond Prinsjesdag de straat op. Ook dit jaar zal dit gebeuren op zaterdag 20 september onder het motto: ‘PvdA: een goede buur(t)’. In stadsdeel Oost-Watergraafsmeer zijn we in Betondorp (voormalige bibliotheek aan de Brink) vanaf 16.00 uur aanwezig met een enquête en taartjes. Martin Verbeet en Germaine Princen, beide portefeuillehouders van de PvdA, Sabina Gazic, gemeenteraadslid PvdA en verschillende fractieleden van de PvdA Oost-Watergraafsmeer zullen aanwezig zijn. Zij gaan graag met de bewoners in gesprek over hun eigen buurt.

Niet alleen in Amsterdam maar in heel Nederland is de PvdA deze dag op straat te vinden met onder anderen Wouter Bos, Mariëtte Hamer, Ella Vogelaar, Ronald Plasterk en vele andere PvdA politici en vrijwilligers . De PvdA gaat in gesprek met mensen over hun buurt. Wat gaat er goed, wat kan er beter?
De resultaten van deze straatactie worden verzameld en aan het einde van de middag (16.00 uur) op de landelijke Goede Buur(t) Bijeenkomst gepresenteerd aan o.a. Wouter Bos, Mariëtte Hamer, Ella Vogelaar en Ronald Plasterk. Zij kunnen gesterkt met de uitkomsten van de middag aan het werk voor de mensen in alle buurten van Nederland. Bij de aankomende begrotingsbehandelingen kunnen zij zo heel gericht in zetten op betere buurten.

U bent van harte uitgenodigd bij de Meer Rood op Straat actie in Oost-Watergraafsmeer aanwezig te zijn.
De locatie van de landelijke Goede Buurt(t) Bijeenkomst is: Muziekschool Noord, Alkmaarstraat 10, 1024 TT, Amsterdam