11 november 2009

PvdA Amsterdam Nieuw-West: Marcouch op 1, Baâdoud op 2

Het bestuur van de afdeling Amsterdam Nieuw-West van de PvdA heeft op 10 november 2009 besloten het advies van de kandidaatstellingscommissie voor de voordracht van de kandidatenlijst voor de deelraadsverkiezingen van 3 maart 2010 over te nemen met slechts 2 wijzigingen.

Conform het advies is Ahmed Marcouch (thans stadsdeelvoorzitter Slotervaart) de nummer 1 van de lijst.
Het bestuur heeft besloten op plaats twee Achmed Baâdoud (thans DB-lid Osdorp) voor te dragen aan de ledenvergadering van de PvdA Nieuw West.

De andere kandidaat Dagelijks Bestuursleden zullen met motivatie op de alfabetische lijst worden geplaatst.
Door het voorstel van de kandidaatstellingscommissie zo te wijzigen, blijft het primaat van de besluitvorming zoals het hoort bij de leden van de PvdA Amsterdam Nieuw West liggen. Hoewel het bestuur op 2 punten afwijkt van het advies van de kandidaatstellingscommissie kan de commissie zich vinden in de door het bestuur vastgestelde conceptlijst.