Op zoek naar versterking voor permanent Denk Actie Team

27 maart 2023

Wil jij inhoudelijk een bijdrage leveren aan de PvdA Amsterdam? Solliciteer dan nu voor een plek in het permanente Denk Actie Team (DAT).

Activiteit

De PvdA Amsterdam gaat een permanent Denk Actie Team oprichten. Het team doet onderzoek voor een aantal maanden naar een relevant onderwerp dat gekozen is door de gemeenteraadsleden en het bestuur. De uitkomst, een advies, wordt gepresenteerd aan deze zelfde groep. Vervolgens wordt er een nieuw thema gekozen en begint de cyclus opnieuw. Het onderzoek moet de kennisbasis van de partij versterken.

Het team bestaat uit ongeveer 7 mensen en doet onderzoek. Dit betekent wethouders, gemeenteraadsleden en andere experts interviewen; zelfstandig onderzoek doen en werken aan een presentatie of notitie.

Profiel

Wij zoeken slimme en ambitieuze mensen met een vernieuwende en kritische blik. Die hun inhoudelijke kennis en kunnen willen inzetten voor de PvdA. Ervaring met schrijven, onderzoek of probleemanalyses is een pré. Het werk kost ongeveer vier uur per week. Je moet minstens één cyclus, van onderzoek naar uitkomsten, meedoen.

Het team staat of valt bij een goede teamleider. Mocht je daarin geïnteresseerd zijn, geef dit aan.

Reageer voor 10 april

Ben je geïnteresseerd? Stuur een mail naar [email protected] voor 10 april. Leg kort uit (300 woorden max, liever minder) wie je bent en wat je ervaring en motivatie is en stuur je CV mee. Ook voor vragen over deze functie is dit e-mailadres te raadplegen of kan gebeld worden naar 06-41363663. Als er meer aanmeldingen zijn dan plekken moet er een selectie worden gemaakt.