1 mei 2007

Nick Bolte stroopt de mouwen op

Werk aan de winkel
bouwen aan de afdeling als bloeiende politieke vereniging.

Ook de laatste van drie verkiezingscampagne is nu echt achter de rug. Aan Zuidoost heeft het niet gelegen. Ons bestuurslid Inder Mataw was de enige die bij de Provinciale Staten niet bij de eerste tien op de lijst stond en toch meer dan 1000 stemmen kreeg. Bij ons ook geen bestuurscrisis maar acht enthousiaste leden die elke drie weken in een prettige sfeer bij elkaar komen. Al bestuur laten wij ons ook zien, in flats zoals in Gravestein, in buurten als in de Venserpolder, en natuurlijk op 1 mei in De Venser. Met de 17 leden van de fractie zijn functioneringsgesprekken gevoerd. Met het partijbestuur is afgesproken dat de rapportage van de cie Van Thijn eind mei klaar is. Om aan de opdracht van de ledenvergadering te voldoen is op de bestuursvergadering van 25 april 2007 het Werkplan 2007-2008 vastgesteld. In dit werkplan wordt voor de komende bestuursperiode een drietal hoofdlijnen aangegeven:
• Organisatie staat aan de basis voor een goed functioneren van de afdeling als vereniging.
• Communicatie staat aan de basis voor goede verhoudingen en een vruchtbaar debat in de vereniging.
• Discussie staat aan de basis van het maatschappelijke en politieke handelen van de PvdA in Zuidoost.

Het werkplan kunt U alvast op de site nalezen. En noteer in uw agenda:
• op 13 juni Algemene Ledenvergadering Zuidoost met op de agenda de jaarstukken 2006, het werkplan 2007, rapportage gesprekken met de fractie, en de bespreking met het partijbestuur van de rapportage van de commissie Van Thijn.
• op 27 juni een debatavond georganiseerd door de afdeling Zuidoost over werk en inkomen, met een gezellige afsluiting van een bewogen periode.
Het bestuur hoopt U allen te mogen begroeten.

Namens het bestuur,
Nick Bolte, voorzitter.