22 februari 2007

Interviews met Burke en van der Vlerk

Op de website verschijnen vaak mooie interviews. Hier hebben we ze voor u gebundeld. Kunnen we direct van de gelegenheid gebruik maken om twee jonge, enthousiaste webjournalisten aan u voor te stellen. Manon Korthals en Eric Bosman schrijven sinds kort voor www.amsterdam.pvda.nl. Hieronder hun laatste interviews

5 vragen over milieubeleidsplan
19 feb 2007 – door Eric Bosman
Het milieu staat wereldwijd op de agenda. Het Amsterdamse college kon niet achter blijven. GroenLinks wethouder Vos presenteerde een ambitieus plan. Voor ons reden genoeg om vijf vragen te stellen aan Peggy Burke, woordvoerder milieu. Lees verder

Is een autovrije zondag nuttig?
17 feb 2007 – Eric Bosman
zondag 23 september is er weer een autoloze zondag. Dat stelt het stadsbestuur van Amsterdam voor. Wat vindt de PvdA? Vijf vragen aan milieuwoordvoerder Peggy Burke.Lees verder

Van der Vlerk: ‘richten op de jongeren.’
15 feb 2007 – Manon Korthals