17 juni 2010

Gay Pride: creatieve leden gezocht!

Op zaterdag 7 augustus vaart de gay pride parade door de grachten van Amsterdam. In de loop van de jaren is deze parade een krachtig internationaal symbool geworden van de homo emancipatie strijd. Laten zien dat je trots bent op wie je bent. Laten zien dat je de emancipatie van homoseksuelen een warm hart toedraagt. De PvdA-boodschap: Iedereen telt mee, is ook hier van toepassing.

Om te laten zien dat de PvdA sterk sterk maakt in de strijd varen we mee met een eigen boot. De voorbereidingen zijn in volle gang. We zijn ingeloot in de parade, we hebben een boot, zijn al ver met de aankleding, de muziek, en alles wat we op de boot willen laten zien. In de komende weken hebben we hulp nodig. We zoeken mensen die mee kunnen helpen met de kostuums maken, die creatief zijn met muziek bewerken, sterke organisatoren en swingende partijgenoten. En bovenal: we zoeken een DJ en een creatieve timmerman. Wie meldt zich aan? Mail naar [email protected] voor meer informatie of aanmelden.