28 juni 2007

Ga in debat over jongerenhuisvesting

Enige tijd geleden heeft de conferentie jongerenhuisvesting plaats gevonden. Deze conferentie vond plaats naar aanleiding van de visie studenten- en jongerenhuisvesting van Wethouder Herrema (zie onderstaande link). Bijgevoegd vindt u een verslag van deze inspirerende avond. Mocht u naar aanleiding van dit verslag op- of aanmerkingen hebben, dan horen wij die graag!

De visie is inmiddels uitgewerkt in een uitvoeringsplan voor studentenhuisvesting en wordt de komende maanden ook uitgewerkt in een plan voor jongerenhuisvesting. Dit uitvoeringsprogramma zal na de zomer gepresenteerd worden. Wij willen hier als fractie op anticiperen. Zodra de voorstellen van het College met betrekking tot het uitvoeringsplan jongerenhuisvesting bekend zijn, zullen wij wederom intensief in debat te gaan met mensen uit het veld. Mocht u geïnteresseerd zijn en willen deelnemen aan dit debat, neem dan contact op met Willem Hinskens via [email protected]

• Klik hier voor de Visie Studenten- en jongerenhuisvesting en uitvoeringsplan studentenhuisvesting.
  • Zie hieronder (in WORD) het verslag

Hieronder het verslag in WORD