13 januari 2010

Els Iping neemt na de verkiezingen afscheid van stadsdeel centrum

Els Iping stelt zich niet kandidaat voor het lijsttrekkerschap van de PvdA in stadsdeel Centrum.

Els Iping heeft als gedreven, gepassioneerd bestuurder, met liefde voor de stad en hart voor de bewoners onmiskenbaar haar stempel gedrukt op de binnenstad. Meer dan ooit praten bewoners én ondernemers én andere belanghebbenden mee over de keuzes die in het Centrum gemaakt worden. Dankzij Els is de binnenstad veiliger en schoner, zijn de scholen opgeknapt, wordt er meer aandacht aan kinderen en jongeren besteed, functioneert het welzijn effectiever en is er ruimte voor meer evenementen, horeca en terrassen in de binnenstad.

Kroon op het werk van Els Iping is ongetwijfeld het coalitieproject 1012. Hierin komen de belangrijkste eigenschappen van Els samen. Een passie voor de schoonheid en leefbaarheid van het Centrum. Een onvermoeibare inzet om samen met bewoners én ondernemers de problemen in dit stadsdeeel aan te pakken. Het doorzettingsvermogen om de overlast van veslaafden echt aan te pakken en, in samenwerking met de centrale stad, de criminele infrastructuur te doorbreken.

“Afscheid nemen en terugkijken doen we pas na 3 maart,” zegt Roeland Rengelink, fractievoorzitter van de PvdA in stadsdeel Centrum. “Het werk is nog niet gedaan.”