20 juni 2010

Dit is Amsterdam Oost

De PvdA heeft in veel buurten onderzoek gedaan om te kijken wat mensen vinden van hun woonomgeving. Ook hebben we aan al die mensen gevraagd wat volgens hun de belangrijkste opgave wordt voor de volgende regering. Op deze pagina vindt u de resultaten van de duizenden gesprekken die met bewoners in de buurt zijn gevoerd.

De meeste Nederlanders vinden dat het goed gaat met Nederland, maar hebben ook zorgen. Over hun baan, over de aankomende bezuinigingen, over het onderwijs voor hun kinderen en de zorg voor hun ouders. En dat is iets waar de politiek wat aan moet doen.

De PvdA nodigt u uit om de resultaten uit uw buurt te bekijken.Wilt u het standpunt van de PvdA weten over een onderwerp? Klik daar dan op de naastliggende icoontjes. Ziet u geen resultaten voor uw buurt of zijn de canvassers nog niet bij u langs geweest? Dan kunt u de enquête alsnog invullen. Wij stellen uw mening zeer op prijs!

Klik hier voor de speciale website.