Matchmaker

Bij PvdA Amsterdam kun je jezelf ontwikkelen. Met de Matchmakers kunnen leden die hun talent willen ontplooien en actief willen werken aan hun ontwikkeling, gekoppeld worden aan coaches met ervaring in de partij en de vereniging. Samen bepaal je de manier waarop je leert. Als er in de vereniging behoefte is aan algemene trainingen of cursussen, kunnen die breder worden aangeboden.

Matchmakers

De matchmakers zijn:

Coaches als gids gezocht

De PvdA Amsterdam zoekt coaches om leden die zich willen oriënteren op functies binnen de partij/vereniging en die hun netwerk willen vergroten te begeleiden. Het gaat hierbij om een gidsrol voor het sparren over de mogelijkheden, het wegwijs maken binnen de (Amsterdamse) partij, het adviseren over de route/aanpak bij verdere stappen, het ter beschikking stellen van het eigen netwerk van de coach en uiteraard het enthousiasmeren van de betreffende leden. Kennis van en ervaring in de (Amsterdamse) partij zijn met name van belang voor de coaches, minder relevant is ervaring als (professioneel) coach. Raoul Schildmeijer, Amma Asante en Mariët Hagen treden op als matchmakers tussen coaches en leden. Coaches en leden met interesse hierin worden van harte uitgenodigd om zich te aan te melden via [email protected].

Contact leggen met de matchmakers kan via [email protected].

AAEAAQAAAAAAAAfXAAAAJDk2MDhiMTUzLWZlNTAtNDc2MS05ZGM4LWQwZWE3MzZjZDMxMQ

Tijdens de ledenvergadering op 23 juni 2016 is deze aanpak aan de orde geweest.