Entree-traject: sleutel tot de PvdA Amsterdam

entreeBen je ambitieus of gewoon nieuwsgierig? Wil je wel wat doen in de PvdA Amsterdam, maar heb je nog geen idee wat? Het Entree-traject richt zich op Amsterdamse PvdA-leden die de weg willen vinden, die zichzelf willen ontwikkelen, die wel wat méér zouden willen doen met hun lidmaatschap.

Of je nu pas lid bent geworden of dat al jaren bent, maar het vooralsnog bij een geldelijke bijdrage hebt gelaten; iedereen kan zich inzetten voor de PvdA Amsterdam! Je kunt inhoudelijk bijdragen aan de sociaal-democratische politiek, bijvoorbeeld in een adviescommissie of via deelname aan thema-avonden, of misschien liever organisatorisch, via bijvoorbeeld campagne-activiteiten, ons politiek café De Rode Werf of het schrijven van de nieuwsbrief van je afdeling. Gewoon concreet en praktisch, vanuit je eigen kennis, ervaring en belangstelling bijdragen aan een betere samenleving.

Een groot aantal Amsterdammers is actief bij de PvdA Amsterdam betrokken. Voor velen werkt dat heel inspirerend, al moesten ze vaak wel eerst een drempel over. Het Entree-traject wil die drempels zoveel mogelijk wegnemen, door leden die actief willen worden wegwijs te maken binnen de Amsterdamse PvdA en ze de gelegenheid te geven een illuster netwerk van gelijkgestemden op te bouwen. Want actief zijn kun je op vele manieren!

Het Entree-programma omvat vijf gezamenlijke, interactieve bijeenkomsten, waaraan vaak een ‘to do’-opdracht is gekoppeld. Daarnaast en tussendoor kom je bijeen in kleinere coachgroepjes onder leiding van enthousiaste, ervaren Amsterdamse partijgenoten. Aan hen kun je alle vragen stellen die je hebt, al dan niet naar aanleiding van de bijeenkomsten, en zij zullen je informeren, stimuleren en inspireren aan de slag te gaan om jouw doelen te realiseren.

Op dit moment zijn we hard bezig met de ontwikkeling van een nieuw traject. Mail voor meer informatie met bestuurslid Mohamed!