Doe mee als campaigner voor de gr2018!

In maart 2018 zijn de verkiezingen voor de gemeenteraad van Amsterdam. Wij willen de beste en grootste campagne organiseren, en daar kan je op veel verschillende manieren aan meewerken.     Lees hieronder meer over alle mogelijkheden of vul dit formulier in waarmee je kan aangeven waar je interesses liggen. Wil je meedoen? Mail naar wiljan.linders@gmail.com
We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op! De meeste campagneactiviteiten beginnen in het najaar van 2017, tenzij anders vermeld.

Meer weten over de stappen die PvdA Amsterdam zet richting de verkiezingen van 2018 (zoals de lijsttrekkersverkiezing, de kandidatenlijst en het verkiezingsprogramma? Kijk dan hier.)

Wat wil je doen?

Allround campaigner
Voor wie geen specifieke taak wil vervullen maar gewoon de straat op wil, veel Amsterdammers wil ontmoeten en wil ruiken aan de Amsterdamse campagne. We zetten je op de campaigner lijst en nemen contact met je op (app/mail/telefoon) als er iets te campaignen valt!

Tech teamer
TechTeam PvdA Amsterdam zoekt enthousiaste vrijwilligers met een analytische blik!  Heb jij analytische vaardigheden opgedaan in bijvoorbeeld je studie of werk? Vind jij de statistiek achter peilingen en uitslagen interssant? Ben jij een programmeer-koning(in) in MatLab, Python of R? Of heb je andere (technische) skills op het gebied van Social Media, GIS of (wetenschappelijke) methoden en technieken? Help ons de (Amsterdamse) campagne naar een hoger plan te tillen! Meld je aan bij Bas

Communicatie
Voor wie goed is met woorden en wil meewerken aan de communicatie (online en offline) van de PvdA Amsterdam. Denk hierbij aan het maken van content voor social media tot het maken van flyers en krantjes.

Beeld
Voor wie goed is met beeld (foto’s/video’s/illustraties/ vormgeving) en de campagne letterlijk smoel wil geven!

Organizer
Voor wie goed is in organiseren en een van de talloze acties en evenementen in de stad wil organiseren.

Netwerker
Voor wie goed is in netwerken en contact leggen met mensen en organisaties.

Assisteren politici
Voor wie het leuk vindt om lokale en landelijke politici te assisteren tijdens de campagne: agendamanagment, mails beantwoorden, voorbereiden debatten etc.

Inhoudelijk meedenken
Voor wie graag inhoudelijk meewerkt aan de campagne. Denk aan het plegen van research en factchecking, het maken van debatvoorbereiding en bedenken van plannen.

Administratief
Voor wie geen papieren berg hoog genoeg is en geen telefoonlijst te lang.

Geen van bovenstaande
Voor wie iets anders dan bovenstaande wil doen: mail gerust. Alle hulp is welkom!

Actief voor je afdeling

Naast de stedelijke PvdA-afdeling zijn er in ieder stadsdeel eigen afdelingen actief. Je kunt je ook daar melden en informeren naar actuele vacatures. Een overzicht van de afdelingen:

Amsterdam Centrum
Amsterdam Nieuw-West
Amsterdam Noord
Amsterdam Oost
Amsterdam West
Amsterdam Zuid
Amsterdam Zuid Oost

Meld je aan als vrijwilliger

Wil jij je idealen omzetten in daden? Vind je het belangrijk om je te laten horen of ons financieel te steunen? Dat kan! Doe met ons mee en maak het verschil!

• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.