18 juni 2009

Word actief

Beste Amsterdammer!

Doe mee met Lodewijk Asscher en de PvdA Amsterdam wordt vrijwilliger voor een socialer Amsterdam.

1. Doe mee met de straatcampagne en sluit je aan bij het Supercanvasteam. Dit team van dertig jonge en ethousiaste leden gaat elke maand de straat op in verschillende buurten in Amsterdam. Volg het trainingsprogramma en werk met de meest geavanceerde campagnetechnieken!
  2. Wordt onderdeel van: De PvdA in je buurt. Wij brengen je in contact met de afdeling die in jouw wijk actief is en kijken samen met je welke activiteiten het beste bij je passen. Denk aan: het organiseren van straatacties, meedenken en schrijven van stukken, kritisch klankbord van de deelraadsleden.
  3. Doe mee met ons evenemententeam! Ben jij een geweldige organisator, weet jij hoe een geslaagde avond er uitziet en wil je ons helpen bij het organiseren van avonden en feesten, dan ben jij de persoon voor het evenemententeam.
  4. Bedenk het zelf! Bij de PvdA stellen we creatieve ideeën zeer op prijs. Weet jij zelf al wat we in Amsterdam moeten doen: laat het ons weten en we helpen met veel plezier!

MELD JE NU AAN VIA: [email protected] OF BEL: 020-5523477/06-45944253 (RIK WINSEMIUS)