11 mei 2009

Altijd al willen bellen met de wethouder?

Altijd al willen bellen met de wethouder? Deze week is uw kans! Wethouder Freek Ossel is te gast bij het televisieprogramma van de PvdA Amsterdam over de kredietcrisis. Ditmaal staat de werkgelegenheid centraal in de uitzending. Wethouder Ossel zal in gesprek gaan met de voorzitter van de Ondernemersvereniging Regio Amsterdam, de heer Heusdens en reageren op de mening van de jongerenafdeling van de vakbond FNV over de kredietcrisis. Maar bovenal zal hij vragen van Amsterdammers beantwoorden. Freek Ossel heeft een brede portefeuille: zowel werkgelegenheid als armoede, zowel haven als Schiphol alsmede diversiteit behoren tot zijn verantwoordelijkheid.

Vreest u voor uw baan? Heeft u dat er op uw werk te weinig gebeurd om ontslagen te voorkomen? Wordt er wel voldoende geïnvesteerd in het personeel? Leeft u op de rand van de armoede en ziet u het echt niet meer zitten? Heeft u al honderd sollicitaties gestuurd en nog steeds geen gesprek?

Dit is uw kans de wethouder en de ondernemersvertegenwoordiging uw persoonlijke situatie voor te leggen. Neem dan vandaag of morgen nog contact op met de PvdA-Amsterdam via: [email protected]