12 september 2008

Onderzoek voorzieningen Amsterdam

Namens het stadsteam van de PvdA gemeenteraadsfractie doet Khalid Hamimid onderzoek naar het effect van de communicatiemiddelen die door de gemeente Amsterdam worden ingezet bij de bestrijding van armoede. Khalid Hamimid is student Communicatie Management aan de Hogeschool InHolland te Diemen. Dit onderzoek is onderdeel van zijn afstudeerscriptie.

Om een beter beeld te krijgen van de effectiviteit en het bereik van de door de gemeente ingezette armoedevoorzieningen, kunt u meedoen aan dit onderzoek. U kunt hiervoor op onze site een enquête downloaden en invullen. Ingevulde enquêtes kunt u via de mail terug sturen naar [email protected], of per post naar PvdA Gemeenteraadsfractie, T.a.v. Khalid Hamimid, Kamer 2227, Postbus 202, 1000AE Amsterdam.

De uitkomsten van de ingevulde enquêtes zullen onderdeel worden van Khalid’s afstudeerscriptie. Houd deze site in de gaten voor de uitkomsten van dit onderzoek.

Alvast hartelijk dank voor uw medewerking!

NB. Gegevens worden niet aan derden verstrekt.

Hieronder de enquête: