8 januari 2008

Vacature: secretariaatsmedewerker voor de fractie

De gemeenteraadsfractie van de Partij van de Arbeid Amsterdam bestaat uit 20 raadsleden die zich hard maken voor een sterke, eerlijke en veilige stad waar het voor iedereen prettig wonen en werken is. De fractie wordt in haar werk ondersteund door een bureau met 9 medewerkers. Sinds kort is er een vacature voor een

SECRETARIAATSMEDEWERKER VOOR 24 of 32 UUR P/W

Je bent het eerste aanspreekpunt voor bezoekers, handelt inkomende telefoontjes en mailverkeer af en beheert inkomende en uitgaande post. Je houdt de agenda en het archief bij en organiseert vergaderingen van de fractieleden en de fractiemedewerkers. Je zorgt voor de bevoorrading van het bureau en verricht hand- en spandiensten bij allerlei activiteiten van de fractie binnen en buiten het stadhuis.

De ideale kandidaat:
• heeft een aantal jaren werkervaring als secretaresse
• is ervaren met het Microsoft Office pakket
• heeft een goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel schriftelijk als mondeling
• is accuraat, flexibel en stressbestendig
• is in staat om zelfstandig te werken
• is lid van of heeft affiniteit met de Partij van de Arbeid

Je gaat werken in een hectische, geëngageerde, politieke werkomgeving in het hart van Amsterdam. Het salaris is conform de CAO regeling rechtspositie gemeente Amsterdam en bedraagt, afhankelijk van ervaring, max. € 2.550 bruto p/m bij een full-time dienstverband (36 uur).

Nadere inlichtingen bij Mireille Heijnen, bureaumanager, 020-552 3469/06-13596645. Stuur je cv en begeleidende brief uiterlijk 8 februari naar [email protected] of naar Stadhuis Amsterdam, kamer 2229, Postbus 202, 1000 AE, Amsterdam, o.v.v. ‘vacature secretariaatsmedewerker’.