31 oktober 2007

Uitnodiging debatavond ONDERWIJS & JONGEREN
Tijd: donderdag 1 november, aanvang 20.00 uur
Plaats: NO LIMIT, Geldershoofd 80 (voorheen AC Ganzenhoef, gelegen naast de
kinderboerderij van boer Floor, schuin tegenover het Metrostation Ganzenhoef)

Geachte leden,

Het afdelingsbestuur van de PvdA Zuidoost nodigt u van harte uit voor een belangrijk debat, de eerste in een reeks van discussies over de toekomst van ons stadsdeel en haar bewoners. Onze hoop voor deze toekomst zijn natuurlijk in de eerste plaats onze jongeren: hoe gaat het met onze jongeren, hoe doen ze op school, op het sportveld, op het podium? Naast leuke dingen horen daar ook lastige discussies bij, over CITO scores bijvoorbeeld. En recent ook een tragisch incident.

Met de grote verkiezingsoverwinning is ook de verantwoordelijkheid van de PvdA voor een goed bestuur van Zuidoost nog verder toegenomen. Vanaf 2006 is ook de stadsdeelbestuurder voor “onderwijs en welzijn” van de PvdA: Harry Verzijl, jarenlang onze markante voorzitter van de PvdA fractie in Zuidoost.

Op 1 november gaat Harry Verzijl in debat met leden en belangstellenden over "Onderwijs en Jongeren" in Stadsdeel Zuidoost. Harry Verzijl een inleiding houden over belangrijke thema’s die nu spelen als het gaat om de toekomst van onze jongeren. Daarna krijgen de aanwezigen in een tweetal discussierondes het woord om vragen te stellen en hun visie te geven wat er met en voor jongeren in Zuidoost moet gebeuren.

Donderdagavond 1 november in NO LIMIT:
19.30 Welkom met koffie / thee
20.00 Opening en korte introductie
20.10 Inleiding Harry Verzijl over "Onderwijs en Jongeren" in Zuidoost
20.30 Eerste ronde discussie
21.15 Pauze
21.30 Tweede ronde discussie
22.00 Afronding en napraten met een drankje in NO LIMIT.
23.00 Afsluiting

Wij hopen U allemaal te mogen begroeten,
Nick Bolte,
voorzitter PvdA afdeling Zuidoost