1 februari 2007

Gratis openbaar vervoer? Niet doen! Brieven over mobiliteit

Myriam Bergervoet is woordvoerder verkeer en vervoer. Rikus Spithorst is woordvoerder van reizigersvereniging ROVER. Ze zijn op deze website een briefwisseling begonnen over mobiliteit in Amsterdam. Wilt u ook een PvdA’er een brief schrijven, aarzel dan niet en mail uw bijdrage aan [email protected]. U krijgt gegarandeerd antwoord

Gratis openbaar vervoer? Niet doen!
1 feb 2007 – door Rikus Spithorst
‘Begrijp ik dat binnenkort in de Raad wordt gepraat over gratis openbaar vervoer?’ vraagt Rikus Spithorst, woordvoerder van ROVER. Hij heeft sterke twijfels of dat werkt. ‘Het gratis maken van openbaar vervoer heeft vreemde effecten.’ Lees verder

‘Flexibelere indeling van trams.’
31 jan 2007 – door Myriam Bergervoet
Myriam Bergervoet schrijft met Rikus Spithorst van ROVER over mobiliteit. Ze antwoordt de brief van Rikus over een flexibeler indeling van trams. ‘Ons openbaar vervoer is gewoon te weinig berekend op mensen die nog iets bij zich hebben.’ Lees verder

Eerste brief Spithorst vs. Bergervoet over mobiliteit.
24 jan 2007 – door Rikus Spithorst
Rikus Spithorst is het gezicht van reizigersvereniging ROVER. Een expert op het gebied van verkeer en (openbaar) vervoer dus. Vanaf vandaag spart hij in een briefwisseling met Myriam Bergervoet. De eerste brief. Lees verder