29 oktober 2006

PvdA verzamelt klachten en wensen bewoners Don Boscobuurt

De PvdA is de afgelopen periode aangesproken door huurders van Ymere over achterstallig onderhoud aan woningen in de Don Boscobuurt. De PvdA maakt zich hier zorgen over. Sander Alkema en Ron Steur zijn in gesprek gegaan met bewoners en vertegenwoordigers van de Huurdersvereniging Amstelring. Naar aanleiding van dit gesprek heeft de PvdA samen met bewoners een brief voor de huurders opgesteld om de klachten te inventariseren. Op 31 oktober wordt er in buurtcentrum Al Marrif, Rudolf Dieselstraat 5, door de PvdA Oost-Watergraafsmeer en de Huurdervereniging Amstelring een bijeenkomst georganiseerd waar bewoners hun klachten en wensen naar voren kunnen brengen. Bewoners kunnen dit ook doorgeven aan de PvdA Oost-Watergraafsmeer, u kunt dan mailen naar [email protected] of [email protected]
Hieronder vindt u de brief die naar de bewoners is gestuurd !

Beste huurders van Ymere,

Onlangs werd de PvdA aangesproken door huurders van Ymere over achterstallig onderhoud aan woningen in de Don Boscobuurt. Het gaat hierbij om woningen in de Willem Beukelsstraat, Senefelderstraat, Simon Stevinstraat, James Wattstraat en Wakkerstraat.

Door huurders wordt geklaagd over achterstallig onderhoud. Aan het schilderwerk van veel woningen is te zien dat er te lang niet is geschilderd. Maar ook ander onderhoud blijft achter, laten huurders weten. Ook wordt gezegd dat Ymere afspraken over onderhoud niet altijd nakomt.

In overleg met bewoners en vertegenwoordigers van de Huurdersvereniging Amstelring is besloten bij huurders van Ymere na te gaan of er meer klachten zijn.

Heeft u klachten over het onderhoud aan uw woning?

Laat het ons weten!

Speciale bijeenkomst in Al Maarif
Op 31 oktober heeft u de gelegenheid om in buurtcentrum Al Maarif, Rudolf Dieselstraat 5, uw klachten en wensen naar voren te brengen. De bijeenkomst wordt georganiseerd door de PvdA Oost/Watergraafsmeer en de Huurdersvereniging Amstelring en begint om 20.00 uur.

Sander Alkema en Ron Steur,
www.amsterdamoostwatergraafsmeer.pvda.nl