19 januari 2006

Arco Verburg opent ideeënbus De Baarsjes

Afgelopen zaterdag was de PvdA de Baarsjes aanwezig op de Vespuccimarkt. We hadden een kraam opgezet met ballonnen en warme chocomel. Dit was natuurlijk slechts aankleding bij de officiële opening van de PvdA-ideeënbus door Arco Verburg.

Met de ideeënbus geeft de PvdA in de Baarsjes de bewoners direct de kans om aan te geven wat ze nog missen in de Baarsjes. Via een eenvoudig kaartje kunnen de inwoners van de Baarsjes al hun klachten, problemen en ideeën kwijt. Het was goed om te zien dat er ook direct gebruik werd gemaakt van deze ideeënbus. Zowel het winkelende publiek als de ondernemers kwamen met ideeën voor een mooier, socialer en leefbaar De Baarsjes.
Dit leidde vaak tot gesprekken met één van onze kandidaten over de goede en de slechte kanten van de Baarsjes. De conclusie na een middag bij de Vespuccimarkt is in ieder geval dat de politiek in de Baarsjes leeft. De ideeën krijgen zo spoedig mogelijk reactie van de PvdA-afdeling in de Baarsjes. Vanaf nu zal bij elke activiteit de PvdA-ideeënbus aanwezig zijn.