15 november 2011

ALV – dinsdag 29 november 2011 – 19.30 uur – Polanentheater

Het bestuur van de PvdA Amsterdam nodigt u van harte uit voor een grote debatavond over de toekomst van de publieke sector en de visie van de PvdA op Europa en de wereld. Dit vormt de voorbereiding op het landelijk partijcongres van 21/22 januari 2012, waar resoluties over deze onderwerpen worden vastgesteld. Schrijvers van deze resolutie, waaronder Jaap van der Aa, Marije Laffeber, internationaal secretaris en Monika Sie, directeur van de Wiardi Beckman Stichting, zijn op de bijeenkomst aanwezig om met de aanwezigen in debat te gaan.

Hieraan voorafgaand bent u welkom om enkele formele zaken te bespreken tijdens een algemene ledenvergadering op dinsdag 29 november 2011 vanaf 19.30 uur. Op de agenda staan onder andere de instelling van een permanente scoutingscommissie PvdA Amsterdam en de benoeming van een nieuw bestuurslid. Na ruim twee jaar neemt Nana Nti afscheid van het bestuur van de PvdA Amsterdam. Hij wordt deelraadslid in Nieuw-West.

De bijeenkomst is in het Polanentheater, Polanenstraat 174, 1013 WC in Amsterdam.
Het Polanentheater is bereikbaar met de buslijnen 22, 48 en 49 vanaf Amsterdam Centraal Station.

Agenda en stukken vindt u op de website. Als leden nadere voorstellen willen indienen of onderwerpen willen bespreken, dan dienen ze dat uiterlijk 25 november te hebben gemeld via [email protected] zodat de leden er tijdig kennis van kunnen nemen. Vanaf 27 november zullen deze voorstellen op de website te zien zijn.