Buurtbivak 6: een weekje in het zonnige Zuid!

5 februari 2018

Deze week verblijft de PvdA Amsterdam in het kader van buurtbivak 6 in stadsdeel Zuid. We gaan zoveel mogelijk mensen, organisaties en bedrijven bezoeken. We gaan met ze in gesprek, luisteren waar ze tegen aan lopen en (hopelijk) leren hoe we ze kunnen helpen. Benieuwd naar de volledige agenda? Je vindt hem hier. Wil je ook meelopen, meedoen of meeluisteren? Dat kan! Stuur een mailtje naar [email protected].

De agenda

Na de eerdere, zeer geslaagde edities in Noord, West, Centrum, Nieuw-West en Oost, gaan we deze week op bezoek in de Pijp, de Rivierenbuurt, Buitenveldert en andere buurten in Amsterdam Zuid. Zondag bezoeken we bijvoorbeeld de Vredeskerk in de Pijp. Op maandag gaan we langs bij Moskee de Vrede aan de Legmeerstraat. Drie dagen, op donderdag, later gaan we op bezoek bij Joodse ondernemers in Buitenveldert.

Vanuit ons nieuwe campagnekantoor in de Quellijnstraat gaan we naar basisschool Elout aan de Cornelis Krusemanstraat. We gaan helpen bij het uitserveren van buurtmaaltijden en helpen op dinsdagavond zelfs mee met het bereiden van maaltijden in het Alzheimercafe in wijkcentrum Berlage aan de Lekstraat.

Doe mee aan de buurtbivak Zuid!

De agenda van de buurtbivak in Amsterdam Zuid staat bomvol en we hebben er onwijs veel zin in. Mocht je zelf nog een leuk idee hebben voor een bezoek of mocht je willen aanhaken bij een van de events? Stuur dan snel een mail naar Amel Namane: [email protected]. En natuurlijk is iedereen welkom op ons campagnekantoor aan de Quellijnstraat 80 voor een kop koffie of thee en een goed gesprek. Hou onze Facebook, Twitter en Instagram in de gaten voor updates, foto’s en inspirerende quotes. Hier kan je de volledige agenda vinden!