24 maart 2020

Update: activiteiten PvdA Amsterdam tot 1 juni

Beste leden van, en betrokkenen bij, de PvdA Amsterdam,

Eerder berichtten we je al dat onze activiteiten zijn gestaakt tot 31 maart in verband met de uitbraak van het corona-virus. Met de gisteravond aangekondigde maatregelen, moeten we er op dit moment vanuit gaan dat dit in ieder geval duurt tot 1 juni. Dat is lang, maar natuurlijk gaat de gezondheid van jullie allemaal en onze mede-Amsterdammers (en in het bijzonder onze kwetsbaren) voor.

Dit betekent dat we al onze activiteiten, niet alleen in maart, maar ook de komende maanden april en mei in principe moeten staken. We gaan hiermee aan de slag en we zullen per activiteit bepalen of deze kan worden verplaatst naar later in het jaar, moet worden afgelast of op een digitale manier doorgang kan vinden. Dit geldt bijvoorbeeld voor de ALV, de 1 mei-vieringen, maar ook voor onze leergangen Hart voor Amsterdam en het Entreetraject. Wij hebben hierover contact met de landelijke partij.

Als je vragen of ideeën hebt, schroom dan niet om contact met mij op te nemen via [email protected]

Ik wil graag alle partijgenoten die afgelopen week hebben meegeholpen met het bellen van onze (oudere) leden enorm bedanken. Het leidde tot hartverwarmende gesprekken. Wij zullen meer van dit soort initiatieven ontplooien binnen onze vereniging komende tijd.

Wil je meer doen? Dat kan via: https://voorelkaarinamsterdam.nl/.
Heb je zelf hulp nodig? Bel of app naar: 06-27655092.

En bovenal: houd 1,5 meter afstand, pas goed op jezelf en kijk om naar de ander,

Namens het gehele bestuur,

Bas Torenvliet