21 januari 2021

Online campagne-kickoff

Doe mee met de kick-off. Om 20:00 uur beginnen we. Klik hier: meet.google.com/utd-bizi-api

Van 15 t/m 17 maart 2021 mag Nederland naar de stembus voor de Tweede Kamerverkiezingen. Omdat dit land eerlijker en fatsoenlijker kan, zal de Partij van de Arbeid ook in Amsterdam van zich laten horen. Door COVID-19 zal dit voornamelijk zijn door het vullen van brievenbussen en het plakken van posters, maar hopelijk kan er in de laatste weken van de campagne meer.

Online campagne-kickoff
Om zoveel mogelijk PvdA-leden warm te krijgen om mee te doen, organiseert de PvdA Amsterdam aanstaande woensdag om 20:00 uur een heuse online campagne-kickoff. Tijdens deze interactieve online sessie zal Sebastiaan Timmermans (landelijk campagnemanager PvdA) vertellen over de kernboodschap en plan van aanpak van de campagne en hoe hij denkt dat de PvdA een fantastische uitslag neer kan zetten.  Daarnaast zijn vier Amsterdamse kandidaten (Sofyan Mbarki, Fatihya Abdi, Rebekka Tselms en Bas Bijlsma) aanwezig om te vertellen over hun idealen, speerpunten en persoonlijke campagne in aanloop naar deze belangrijke verkiezingen. Natuurlijk is er alle ruimte om hen vragen te stellen.

De bijeenkomst zal plaatsvinden via Google Meets. Alle leden die mee willen doen aan de campagne voor #TK2021, daar interesse in hebben of het gewoon leuk vinden om te weten wat er allemaal staat te gebeuren, is van harte welkom.

Link google meets: meet.google.com/utd-bizi-api

Weet je nu al zeker dat je mee wilt doen aan de campagne? Vul dan alvast onderstaand formulier in, dan nemen wij snel contact met je op:

Doe met ons mee!

• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.