28 april 2022

Doe mee met het PvdA Amsterdam Entreetraject!

Wil jij actief worden in de PvdA Amsterdam, maar weet je nog niet precies hoe? Wil jij mede leden beter leren kennen, maar vind je het lastig om op mensen af te stappen? Wil je weten wat wij als partij doen en hoe jij daaraan kunt bijdragen? Doe dan nu mee met het PvdA Amsterdam Entreetraject. Dit programma is er voor nieuwe leden, maar ook voor leden die al langer lid zijn, maar nu actiever willen worden. De kernwoorden van dit traject zijn: leuk, informatief, gezellig én interactief.

Wat ga je doen?

Het Entreetraject omvat vijf gezamenlijke bijeenkomsten waaraan (meestal) een to-do opdracht is gekoppeld. Het is dus niet ‘zitten en luisteren’ maar met elkaar leuk meedoen. Heb je eigen doelen? Wil je graag iets bereiken in de PvdA Amsterdam? Het entreetraject helpt je daarbij!

Organisatie

Het Entreetraject wordt georganiseerd door de PvdA Amsterdam. Aan deelname is geen bijdrage verbonden. De bijeenkomsten vinden plaats op vijf zaterdagen, ongeveer één keer in de maand. We trappen af op zaterdag 11 juni. Dat is net na de ALV van 2 juni, maar nog ruim voor de seizoensafsluiting op 30 juni. Na de zomervakantie zullen nog 4 zaterdagen volgen tot aan het einde van het jaar.

Doe mee!
Ben jij nieuw lid of al langer lid maar wil je nu actief worden? Doe dan mee met het Entreetraject! Stuur een mail met je naam, (en lidnummer, te vinden onderaan ledenmails), je leeftijd en iets heel korts over jezelf naar [email protected]. De deadline voor aanmelding is 2 juni 2022. We verwachten voor 6 juni 2022 de verwerking van de aanmeldingen af te ronden en iedereen op de hoogte te brengen van zijn of haar deelname. Op zaterdag 18 juni zal dan de startbijeenkomst zijn. De data van de daarop volgende bijeenkomsten volgen zo snel mogelijk.

Heb je vragen of wil je meer informatie? Stuur dan een mailtje naar ons bestuurslid Philip Cotterell, via: [email protected]