Door op 17 maart 2015

Laat uw stem horen op 18 maart

Nog één dag en dan zijn de stembussen geopend. U kunt op woensdag 18 maart kiezen voor een sociale en sterke provincie Noord-Holland.

Met tientallen vrijwilligers is de PvdA de afgelopen weken de straat opgegaan in alle stadsdelen van Amsterdam. Zij hebben honderden mensen gesproken over de keuzes die de PvdA heeft gemaakt. Soms waren dat moeilijke keuzes, maar wel keuzes waar de PvdA achter staat. De partij gaat nu voor een krachtig herstel van de economie, waarvan iedereen moet profiteren, en niet voor nieuwe onzekerheid van snoeiharde bezuinigingen op de sociale zekerheid en zorg die andere partijen ineens op tafel leggen.

Totdat de stembus gesloten is, zult u nog leden en vrijwilligers van de PvdA tegenkomen. Hieronder vindt u de campagne-activiteiten voor vandaag en morgen.

Plakavond dinsdag 17 maart

De PvdA-posters verdienen een mooie plek in de stad. Daar zijn veel vrijwilligers voor nodig en het liefst in het bezit van een auto. Dinsdagavond 17 maart trekken de campagneploegen, gewapend met bezem en behanglijm, vanaf 20.30 erop uit om in alle stadsdelen posters op te hangen. Aanmelden kan nog bij Ceasar Bast (0642625006/[email protected]) of Erik de Groot (06-21241125/[email protected])

Stationsacties

De campagneploegen zijn met veel vrijwilligers aanwezig op de stations om rozen uit te delen. U kunt zich nog aansluiten, voordat u naar uw werk gaat!

•  Station Sloterdijk (Amsterdam-West): op woensdag 18 maart van 07.00 tot 09.00. Aanmelden bij Sanne de Lint ([email protected]/0614878436)
  • Centraal Station (Amsterdam-Centraal): op woensdag 18 maart van 07.00 tot 09.00. Aanmelden kan bij Joeri Bijvoet ([email protected]/0657779437)
  • Amstelstation (Amsterdam-Oost): op dinsdag 17 en woensdag 18 maart van 08.00 en 09.00. Aanmelden bij Nick Schipper ([email protected]/06-16210442)
  • Metrostation Wibauststraat (Amsterdam-Oost): op dinsdag 17 en woensdag 18 maart van 16.00 tot 18.00. Aanmelden bij Nick Schipper.

De rode bus

De prachtige rode dubbeldekker doet Amsterdam wederom aan op woensdag 18 maart. Sluit je aan bij dit team jonge vrijwilligers, Mei Li Vos, Khadija Arib en Tanja Jadnanansing!

• 09.45 Get out the Vote Actie in Amsterdam-West (verzamelen wijkcentrum Scala, Bos en Lommerweg 387)
  • 12.15 Get out the Vote Actie in Amsterdam Zuidoost (verzamelen Renooiplein, winkelcentrum Reigersbos)
  • 14.45 Get out the Vote Actie in Amsterdam-Noord (verzamelen Kamperfoelieweg 92)
  • 17.00 Uitdelen laatste dag flyers en rozen Amsterdam Centraal Station
  • Voor meer informatie kan je contact opnemen met Stefanie de Ruiter (06-52383803)

Uitslagenavond

Hebben alle inspannende weken resultaat gehad? Woensdag 18 maart is het erop of eronder! Om 21.00 sluiten de stembussen en volgen de eerste uitslagen. Vanaf 19.30 ben je van harte welkom in Studio K, Timorplein 62 in Amsterdam-Oost. We volgen samen met onze vrijwilligers de uitslagen op tv-schermen.
Voor meer informatie: mail naar [email protected] of bel 06 24225852.