17 december 2020

Hart voor Amsterdam-Leergang en entreetraject in 2021 weer van start!

Goed nieuws: in maart 2021 gaan zowel de Hart voor Amsterdam-leergang als het Entreetraject van de PvdA Amsterdam weer van start. Beide trajecten zijn vorig jaar door de PvdA Amsterdam nieuw leven in geblazen en hebben met groot succes plaatsgevonden. Opgeven voor een van deze trajecten kan vanaf medio januari. Houd hiervoor de communicatiekanalen van de PvdA Amsterdam scherp in de gaten. Hieronder omschrijven wij kort alvast wat beide trajecten inhouden.

Foto: Hart voor Amsterdam-Leergang 2020.

De Hart voor Amsterdam-leergang
Heb jij politiek talent en politieke ambitie? Voel je je verwant aan het sociaaldemocratisch gedachtegoed van Schaefer, D’Ancona, Wibaut, Den Uyl en Van der Laan en wil je actief meedenken en meewerken aan een mooier, socialer Amsterdam? Sta je te popelen om binnen de PvdA actief te zijn maar je weet nog niet zo goed hoe?  Meld je dan aan voor de Hart voor Amsterdam-leergang; geschikt voor betrokken en geïnteresseerde huidige en toekomstige leden van de PvdA in Amsterdam, die niet bang zijn om diep op de inhoud in te gaan.

Tijdens de leergang vorm je gedurende twaalf maanden een doe-en-leernetwerk samen met zo’n 20 andere deelnemers. Naast deelname aan de bijeenkomsten wordt er een actieve deelname gevraagd waarin je samen met andere deelnemers een activiteit of actie organiseert. Na de sessies ben je vrij om door te gaan en zelf zaken op te pakken, en je geeft het stokje door aan de volgende groep van de Hart voor Amsterdam-leergang.

Het entreetraject
Woon je in Amsterdam, ben je recent lid geworden van de PvdA, maar weet je nog niet precies wat je verder met je lidmaatschap wilt doen? Wil jij nieuwe, gelijkgestemde stadgenoten ontmoeten en op een laagdrempelige manier kennis maken met alles wat de PvdA te bieden heeft? Doe dan mee met het Entreetraject van de PvdA Amsterdam. Vanaf medio maart zullen er verschillende bijeenkomsten georganiseerd worden waarin je wegwijs wordt gemaakt in onze Amsterdamse PvdA-afdeling Je ontmoet onze politici, leert hoe je campagne moet voeren en treedt in contact met andere sociaaldemocraten. En als het weer kan, gaan we het in ons pand natuurlijk ook gezellig maken!

Weet jij nu al zeker dat je aan een van deze trajecten mee wilt doen? Laat dan je interesse blijken via [email protected] , dan sturen we je een mailtje op het moment dat de inschrijving open gaat!