Doe mee met de PvdA Amsterdam Campagne Masterclasses

1 december 2021

Hoe word je een supercampaigner en kun je echt bijdragen aan een succesvolle campagne? Daar leer je alles over in onze campagne masterclasses! Vanaf december tot aan de gemeenteraadsverkiezingen op 16 maart 2022 bieden we één keer per maand een lesje campagnevoeren aan, waar je steeds concreter leert om bij te dragen aan een mooie uitslag voor de PvdA Amsterdam in maart.

In de eerste editie op woensdagavond 15 december gaan we naar de basis van een sterke campagne:

Je bent een rund als je met vuurwerk stunt, de maatschappij dat ben jij, #DOESLIEF. Iedereen heeft weleens een SIRE-reclame voorbij horen komen. Sterker nog, de campagnes van SIRE leiden ook echt tot maatschappelijk debat en veranderingen. Zo zijn er aantoonbaar minder vuurwerkslachtoffers door de aandacht die SIRE eraan schonk. En het bijzondere is dat alles zonder belerend te zijn. Iets wat ons sociaaldemocraten niet altijd lukt. Momenteel maakt SIRE zich hard tegen kinderarmoede. Aan de hand van deze campagne gaan we in gesprek met Lucy van der Helm (directeur van SIRE) hoe je een succesvolle campagne opzet.

Dus wil jij leren hoe je een campagne opzet die de wereld een beetje beter maakt, wil jij leren hoe je met jouw boodschap enige ophef creëert of ben jij altijd al benieuwd hoe SIRE nou campagnes opzet? Meld je aan via het formulier hieronder en kom op woensdag 15 december vanaf 19.45 naar de eerste digitale PvdA Amsterdam Campagne Masterclass!

Doe mee met de PvdA Amsterdam Campagne Masterclass!

De eerste editie vindt (online) plaats op woensdagavond 15 december 2021
Mogen we je mailen met alle informatie over de PvdA Amsterdam Campagne Masterclass?
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.