Doe mee met de PvdA Amsterdam Campagne Masterclasses

1 december 2021

Hoe word je een supercampaigner en kun je echt bijdragen aan een succesvolle campagne? Daar leer je alles over in onze campagne masterclasses! Vanaf december tot aan de gemeenteraadsverkiezingen op 16 maart 2022 bieden we één keer per maand een lesje campagnevoeren aan, waar je steeds concreter leert om bij te dragen aan een mooie uitslag voor de PvdA Amsterdam in maart.

In de derde editie op woensdagavond 23 februari gaan we aan de slag met jouw eigen verhaal:

De strijd voor de ziel van de stad wordt overal gestreden, in debatten, op straat, op de socials. Maar we hebben JOU nodig voor de genadeslag waar we Olympisch goud voor zouden mogen krijgen.

Jij weet natuurlijk allang welke partij op 16 maart jouw stem krijgt, maar veel Amsterdammers twijfelen nog.

Maar jij kent Amsterdam, jij kent Amsterdammers en jij bent dus de sleutel tot de winst op 16 maart. Jouw verhaal is onze weg naar goud. Met jouw verhaal kan je iedereen in je omgeving overtuigen PvdA te stemmen en hen weer anderen laten overtuigen dat ook te doen. Met die kettingreactie sluiten we deze campagne af met een BANG.

Wil jij weten hoe jij de schakel tot succes kan zijn? Op 23 februari zal Stijn Jansen ons de kneepjes van het organizingvak leren. Hij kreeg het grondpersoneel op Schiphol al tot vele stakingen bereid en nu wil hij in Amsterdam helpen de revolutie te ontketenen.

Woensdag 23 februari, 20:00u, van Musschenbroekstraat 3hs. Geef je nu op!

Doe mee met de PvdA Amsterdam Campagne Masterclass!

Mogen we je mailen met alle informatie over de PvdA Amsterdam Campagne Masterclass?
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.