10 november 2020

Digitaal in gesprek met Europarlementariër Paul Tang!

Met veel plezier nodigen we jou uit voor een leuke activiteit: “Mr. Tang from Europe” praat (digitaal) bij met zijn PvdA-afdeling Amsterdam.

“Onze” Paul is in Brussel razend druk met opkomen tegen belastingontduiking en voor onze digitale rechten. Op dinsdagavond 10 november gaan we in gesprek met Paul over zijn strijd, wat er tot nu toe is bereikt, wat er nog moet gebeuren en waar we hem kunnen helpen. Een avond over hoe je als samenleving terrein terugwint op hele grote bedrijven, waarbij we ook praten over Corona en de EU. Als intermezzo zal het nieuwe raadslid Lian Heinhuis zich kort voorstellen, zij is Carolien de Heer onlangs opgevolgd.

Wij hopen je op dinsdag 10 november om 20:00 in SamenOnline* via MijnPvda te zien. Mocht je vragen of opmerkingen hebben, neem dan contact op met voorzitter Toon Geenen via [email protected] of 06-81484750.

* Het SamenOnline-systeem van de PvdA is in basis alleen voor leden toegankelijk. Maar natuurlijk zijn niet-leden die geïnteresseerd zijn in het verhaal van Paul Tang ook van harte welkom! Ben je geen lid en wil je er wel bij zijn? Stuur dan een mailtje naar [email protected] of bel hem op 06-81484750.