5 februari 2021

De campagne is begonnen! Doe met ons mee!

De campagne is begonnen! Deze week staan er drie grote (online) evenementen gepland in de stad. Wil je meedoen? Graag! We kunnen alle hulp gebruiken. Lees hieronder verder:

Scholen gaan weer open – steek de leraren een hart onder de riem
Komende maandag gaan de basisschool en kinderopvang weer open! Heb je kinderen die naar school of opvang gaan? Neem dan iets leuks of lekkers mee voor die hardwerkende juffen, leidsters, meesters en leiders. Post een foto of boodschap van de lekkernij op social media met een mooie boodschap aan het onderwijspersoneel en vergeet niet om de PvdA te taggen!

75 jaar PvdA – dinsdag 9 februari
Volgende week dinsdag bestaat de Partij van de Arbeid 75 jaar. En wie jarig is, die trakteert! Daarom gaan we naar een paar verzorgingshuizen in Amsterdam met 1200 stroopwafels en 600 verjaardagskaarten met een persoonlijke boodschap.

Voor die kaarten kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Wil je er een paar schrijven met een boodschap voor de bewoners of het personeel? Kom dan langs op zaterdag 5 februari (10.00 – 19.00 uur) of zondag 6 februari (10.00 – 15.00 uur) bij het pand aan de van Musschenbroekstraat. Je kunt daar een aantal kaarten schrijven of er juist een paar ophalen die je voor dinsdag weer aflevert.

Uiteraard houden we bij zowel het schrijven als het uitdelen van de traktatie rekening met alle Coronaregels. Zo geven we de traktatie af bij de ingang van het verzorgingstehuis. We hebben een paar huizen gebeld en zij zien nu al uit naar komende dinsdag. Help je mee om hier een succes van te maken? Kom dan dit weekend langs in ons pand!

Super Brievenbus Zaterdag – 13 februari
Op zaterdag 13 februari, de dag voor Valentijnsdag – gaan wij in alle Amsterdamse stadsdelen op pad met een 10.000 ‘Bloemen van Ploumen’. Helaas geen echte, maar een op een briefkaart. Help ons mee om zo veel mogelijk brievenbussen te vullen. Dat kan dus in je eigen stadsdeel. Wil je weten waar je moet zijn om mee te helpen? Vul dan dit formulier in. Hier kun je ook aangeven wanneer je mee wilt doen aan andere acties, teams of trainingen.

Vragen over de campagne? Stel ze aan Stephan Antuma (06-12904318 of [email protected])

Waar ben je naar op zoek?