19 augustus 2021

Campagne-aftrap PvdA Amsterdam 4 september 2021

Beste PvdA’er,

Wil jij bijdragen aan de campagne van de PvdA Amsterdam? Meld je dan aan voor onze campagne-aftrap op zaterdag 4 september 2021.

Het is namelijk nog minder dan zeven maanden tot de gemeenteraadsverkiezingen op 16 maart 2021. Het zullen spannende verkiezingen worden die zullen draaien om de ziel van onze stad. Blijft Amsterdam die stad waar je kunt zijn en worden wie je wilt? Dan zullen we moeten investeren in meer gelijke kansen in het onderwijs, meer betaalbare woningen voor iedereen en in een duurzame toekomst. Om dit te bereiken is er strijd nodig. In die strijd zal onze lijsttrekker Marjolein Moorman voorop gaan. Maar we kunnen zeker ook niet zonder jou. Marjolein vertelt jou op zaterdag 4 september daarom graag als eerste ons verhaal voor Amsterdam. Hoe je aan onze campagne kunt bijdragen weet je aan het eind van de bijeenkomst.

Geef je snel op via het formulier hieronder, want helaas is het aantal plekken door de corona-maatregelen beperkt.

Locatie: Jungle Amsterdam, Tweede van Swindenstraat 26
Datum en tijd: Zaterdag 4 september 2021, van 15:00 tot 17:00 uur (inloop 14:45 uur)

Campagne-aftrap PvdA Amsterdam 4 september 2021!

Op zaterdag 4 september trappen we samen met onze lijsttrekker Marjolein Moorman én hopelijk jou de campagne af. Vul je gegevens in en meld je aan!

Graag ben ik op zaterdag 4 september aanwezig bij de campagne-aftrap van de PvdA Amsterdam!(Vereist)
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.