Ledenpanel

Alle Amsterdamse PvdA-leden worden regelmatig met een vragenlijst uitgenodigd om hun mening en ideeën te geven voor internationale, landelijke, lokale en/of actuele thema’s. Per ledenpanel kun je bepalen of je meedoet.

Op deze pagina verzamelen we de uitkomsten van de Ledenpanels en geven we antwoord op veelgestelde vragen.

Uitkomsten

Juni 2017: Ledenpanel n.a.v. lijsttrekkersverkiezing

MaandOnderwerpenUitkomsten
Februari 2016Oekraïne, gezinnen, ledendemocratie, SyriëLink
Januari 2016Congres februari, softdrugs, EuropaLink
November 2015Internationaal, duurzaamheidLink
Mei 2015Integratie, discriminatie, onderwijs en arbeidsmarktLink
November 2014Toekomst PvdA AmsterdamLink
Maart 2014Congres: energie, Europa, ledendemocratieLink
Maart 2014Bakens verzettenLink
September 2013Politieke koers PvdALink

Veelgestelde vragen

Wanneer mag ik meedoen aan een Ledenpanel?
Om deel te nemen aan het Ledenpanel van PvdA Amsterdam moet je lid zijn, in Amsterdam wonen en je mailadres moet bekend zijn in de ledenadministratie. Voldoe je hieraan, maar ontvang je niet de mails met de uitnodiging om de vragenlijst in te vullen? Mail dan naar Hans.Aertsen@bestuurpvdaamsterdam.nl.

Hoe kan ik deelnemen?
In de mail met de uitnodiging staat een link, waarmee je de vragenlijst opent. Dat kan op een gewone computer, maar je kunt ook via een tablet of smartphone deelnemen aan het panel. Daarnaast heb je de mogelijkheid om het beantwoorden van de vragenlijst te onderbreken via de optie Pauzeren en dit op een later moment voort te zetten.