Ledenpanel

Alle Amsterdamse PvdA-leden worden regelmatig met een vragenlijst uitgenodigd om hun mening en ideeën te geven voor internationale, landelijke, lokale en/of actuele thema’s. Per ledenpanel kun je bepalen of je meedoet.

Op deze pagina verzamelen we de uitkomsten van de Ledenpanels en geven we antwoord op veelgestelde vragen.

Uitkomsten

September 2018: Ledenpanel n.a.v. migratiestandpunt

Juni 2017: Ledenpanel n.a.v. lijsttrekkersverkiezing

Maart 2017: Ledenpanel met input voor Koersverkenning

Februari 2016: Oekraïne, gezinnen, ledendemocratie, Syrië

Januari 2016: Congres februari, softdrugs, Europa

November 2015: Internationaal, duurzaamheid

Mei 2015: Integratie, discriminatie, onderwijs en arbeidsmarkt

November 2014: Toekomst PvdA Amsterdam

Maart 2014: Congres: energie, Europa, ledendemocratie

Maart 2014: Bakens verzetten

September 2013: Politieke koers PvdA

Veelgestelde vragen

Wanneer mag ik meedoen aan een Ledenpanel?
Om deel te nemen aan het Ledenpanel van PvdA Amsterdam moet je lid zijn, in Amsterdam wonen en je mailadres moet bekend zijn in de ledenadministratie. Voldoe je hieraan, maar ontvang je niet de mails met de uitnodiging om de vragenlijst in te vullen? Mail dan naar [email protected].

Hoe kan ik deelnemen?
In de mail met de uitnodiging staat een link, waarmee je de vragenlijst opent. Dat kan op een gewone computer, maar je kunt ook via een tablet of smartphone deelnemen aan het panel. Daarnaast heb je de mogelijkheid om het beantwoorden van de vragenlijst te onderbreken via de optie Pauzeren en dit op een later moment voort te zetten.