12 juni 2012

10 Jaar IJburg

Dit jaar is het 10 jaar geleden dat de eerste woning op IJburg werd opgeleverd. De Partij van de Arbeid Amsterdam Oost viert deze mijlpaal graag samen met de bewoners en gebruikers van IJburg.

Op woensdagavond 20 juni 2012 vindt in de theaterzaal van het IJburgcollege een discussieavond over IJburg plaats. Aanvang om 20:00 uur, zaal is open om 19:30 uur en de toegang is gratis. Bewoners, ondernemers, verenigingen en instellingen, scholen, verhuurders, ontwikkelaars en andere geïnteresseerden worden uitgenodigd zodat een brede discussie is gegarandeerd.
Ton Schaap , senior Stedenbouwkundige van de gemeente Amsterdam zal ons meenemen in de planontwikkeling van IJburg van idee tot realisatie. Stadsdeelwethouder Thijs Reuten gaat met u in gesprek over de huidige stand van zaken op IJburg en mogelijk toekomstige ontwikkelingen.
We wisselen van gedachten over IJburg en horen graag wat u wel of niet bevalt en wat er ontbreekt aan de nieuwe wijk. De PvdA kan deze informatie dan weer gebruiken in de stadsdeelraad.
We sluiten de bijeenkomst af met een drankje . Wij nodigen u van harte uit om samen met andere bewoners en gebruikers van IJburg aan deze discussieavond deel te nemen. 10 jaar IJburg, dat mag niet ongemerkt voorbijgaan.